Speel een anime boy of girl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 7:06 pm

Het huis:
Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. 34063690_0

De tante van Demon:
Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Rldvky

De huisdieren:

De kraaien:

Rauko (kraai van Demon):
Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. 35j9zq1

Leeftijd: 1 jaar.
Karakter: Is tegenover vreemden erg eigenwijs maar is bij Demon wel zo tam dat hij zo op zijn schouder gaat zitten en overal mee naartoe reist.

Delduwath (kraai van tante van Demon)
Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Fcmj9t

Leeftijd: 1 jaar.
Karakter: Een rustig en lief beest.


Laatst aangepast door Demon op ma jun 15, 2009 8:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 8:15 pm

Demon liep met Dawn naar zijn huis toe. Hij deed het hek open en liep richting de deur van het het huis. Het huis was behoorlijk groot en had ook een grote voor tuin. Demon keek even naar Dawn en deed toen de deur open. Hij liep naar binnen en toen hij de kamer in liep. Hoorde hij zijn tante zingen in de keuken. Die was dus al bezig met eten. Ineens hoorde hij het wat harder en zijn tante kwam de kamer in gestapt. Ze stopte meteen met zingen toen ze het meisje zag. De tante van Demon had donker paars haar en had een zwarte jurk aan. Op haar schouder zat een kraai die nieuwschierig naar de vreemden keek. ''zo zo een gast mee genomen? Toch nog vrienden gemaakt hier? Ik zei toch dat je wel vrienden zou vinden!'' zei zijn tante vrolijk. Demon glimlachtte en knikte. ''Dawn dit is mijn tante, Loena dit is Dawn'' stelde hij hun voor. De vrouw liep vrolijk naar Dawn toe en stak haar hand uit. ''aangenaam Dawn'' zei ze en keek haar glimlachend aan. De kamer was erg ruim. Er stonden grote zwarte banken met een bij passend tafeltje. Aan de muur hing een grote breedbeeld tv en onder de tv op de grond stond een erg dure en uitgebreide radio.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 8:20 pm

Dawn keek naar het huis en ze keek nieuwsgierig rond.
"wauw mooi huis hoor" ze glimlachte en liep rustig mee.
haar huis was ongeveer ook zo geweest.
haar moeder was een beroemd zangeres dus zij hadden ook wel geld.
ze was zelf erg netjes op gevoed maar sinds ze dus vermoord zijn.
heeft ze dus echt lang niet meer in zo'n huis gewoond.
ze liep verder en zag toen een vrouw dat was blijkbaar de tante van Demon.
Dawn gaf haar een hand "aangenaam Loena" zei ze netjes.
ze keek het huis rond en keek naar de kraai op haar schouder.
"wat is die mooi" ze keek naar de kraai en toen even naar Okami.
ze zette Okami rustig neer en knipte met der vingers.
Okami begon vrolijk te kwispelen en ging braaf zitten.....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 8:42 pm

De tante van Demon kwam soms eigenlijk bestwel hyper over. Ze keek met een glimlach naar het vosje. ''ach wat een schatje zeg'' zei ze en aaide het beestje. Ze hoorde wat Dawn zei en glimlachtte. ''ach bedankt kind, dit is Delduwath mijn kraai dus'' zei ze vrolijk tegen Dawn. ''eh mam..'' begon Demon ineens. ''ja lieverd?'' vroeg Loena. ''Dawn hier, heeft geen huis meer..'' zei Demon wat voorzichtig. ''och kind toch, heb je wel ouders?'' vroeg ze ongerust. ''nee die heeft ze dus ook niet, kan ze bij ons blijven?'' vroeg Demon hopend. ''Maar natuurlijk mag dat, we kunnen haar toch niet op straat laten zitten, ik zal snel een kamer voor haar klaar maken'' zei ze alsof ze naar iets zocht maar niet kon vinden. ''laat maar Loena, ga jij maar verder met eten koken ik laat Dawn wel mijn kamer zien enzo'' zei Demon. Loena knikte maar en liep de keuken weer in. ''en dat was dus mijn tante'' zei hij en grinnikte. Rauko ging van zijn schouder af en vloog wat door de kamer en ging uiteindelijk op zijn eigen stok zitten. Daarnaast stond er nog een waar Delduwath op zat. Demon grinnikte en keek toen naar Dawn en leidde haar mee naar boven.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 8:46 pm

Dawn glimlachte naar Loena en vond haar wel aardig.
toen volgde ze heel het gesprek tussen Demon en Loena.
ze keek naar Demon toen die had gezegt dat hij haar wel zou rond leiden.
"oke" zei ze zacht en ze liep met Demon mee.
Okami keek nieuwsgierig naar de 2 kraaien maar liep toen mee met Dawn.
Dawn keek rond door het huis "jullie hebben echt een mooi huis".....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 8:53 pm

''bedankt'' zei hij en glimlachtte even naar haar. Hij stopte bij een zwarte deur en opende die vervolgens. Hij ging de kamer binnen. ''dit is dus mijn kamer'' zei hij. Het was een behoorlijk ruime kamer. De kamer was zwart met silver. Tegen de ene muur stond een burau met laptop erop. Aan de andere kant stond een groot bed. Het was eigenlijk een twee persoons bed. Het was donker gekleurd met een zwart dekbed erop. Aan de muur tegen over hen hing een breed beeld tv en ook daaronder stond een mooie silvere radio met daar naast twee grote boxen en nog een wii. Er waren ook nog twee ramen met stevige vensterbanken ervoor waar je op kon zitten. Het was ook bekleed met zwarte kussen en je had uitzicht over de ruime tuin en het zwembad van hun. Ook stond er op zijn kamer een ruime kooi die aan het plafond hing, die voor Rauko bestemd was.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 8:56 pm

Dawn keek naar de deur en zag zijn kamer.
het was er best donker maar dat kwam door de kleuren.
"je houd zo te zien van zwart" ze grinnikte even.
ze keek rond en vond het wel een mooie kamer.
ze keek naar de breedbeeld tv "das nog beter dan een bioscoop" zei ze droogjes.
ze keek verder rond "mooie kamer hoor" ze glimlachte....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 8:58 pm

''ja ik draag zelf wel is velle kleuren, maar donkere kleuren vindt ik ook wel fijn'' zei hij en glimlachtte vaagjes. ''wil je trouwens bij mij op de kamer slapen of wil je een eigen kamer? Want mij kamer is toch groot genoeg dat we het hier wel kunnen verbouwen, een bed erbij in zetten ofzo'' zei hij rustig en liep naar zijn bed toe en ging er vervolgens op zitten.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 9:03 pm

Dawn keek nog even rond in de kamer.
"ik hou ook wel van donkere kleuren maar in de zomer vind ik felle kleuren fijn".
ze grinnikte even en keek nog steeds rond.
ze keek naar Okami die ook zat te kijken.
Okami begon rond te snuffelen en keek naar het bed.
ze sprong erop en ging naast Demon zitten en begon te kwispelen.
Dawn keek naar Okami en grinnikte "volgens mij vind ze je lief".
ze keek uit het raam naar het zwembad en naar de tuin.
ze hoorde de vraag van Demon en keek om naar hem.
"ooo mij maakt het echt niet uit" ze glimlachte lichtjes.....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 9:09 pm

''jij mag kiezen wat je wilt, mij maakt het ook niet uit'' zei hij rustig tegen haar en keek naar Okami en grinnikte. ''ik merk het'' zei hij rustig. Hij ging op zijn zij liggen en keek even in het rond. Eigenlijk kwam hij niks te kort, maar hij hoopte niet dat ze hem nu een verwend nest vond. Hij zuchtte even en bleef naar haar kijken.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 9:10 pm

Dawn dacht na en keek naar het plafond.
ze besloot dan toch maar bij hem op de kamer te slapen.
"ik kom wel bij jou slapen gezellig toch???" ze grinnikte.
ze keek naar Okami en ze keek naar buiten.
"en ik denk dat Okami dat ook wel leuk vind".
Okami keek kwispelend naar Demon en toen weer naar Dawn....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 9:13 pm

''oke leuk, en ja dat is inderdaad wel gezellig'' zei hij rustig. Ergens begon hij Dawn steeds leuker te vinden maar hij dacht er maar niet te veel bij na en ging weer recht zitten. ''vanavond zal ik met mijn moeder wel ff een bed hier naar toe brengen'' zei hij tegen haar en glimlachtte rustig terwijl hij met zijn hand een keer over het kopje van Okami ging.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 9:17 pm

Dawn keek naar Demon en glimlachte.
ze keek nog effe de kamer rond en toen naar Okami.
Okami sloot haar oogjes toen ze geaaid werd.
ook begon ze erger te kwispelen en keek ze lief naar Demon.
Dawn keek naar Okami "wat schattig" ze grinnikte.
ze keek even naar buiten "zullen we wat gaan doen???".....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 9:20 pm

Demon ging recht staan en liep naar haar toe. ''ja is goed, wat wil je gaan doen?'' vroeg hij rustig aan haar. Hij keek even naar Okami en grinnikte waarna hij door het raam naar buiten keek en op antwoord van Dawn wachtte.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 9:22 pm

Dawn keek naar Demon en naar Okami.
ze dacht na "zwemmen??? ja ik weet het echt niet" xD.
ze haalde haar schouders op en keek even de gang in.
ze pakte Okami op en gaf haar een knuffel.
Okami werd dus opgetild en stribbelde een beetje tegen.
toen ze wist dat het Dawn was begon ze te kwispelen.....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon ma jun 15, 2009 9:29 pm

''ik vindt het best'' zei hij. ''heb je eigenlijk een bikini dan ofzo?'' vroeg hij terwijl hij naar een kast toeliep en zelf een zwembroek in de vorm van een boxer er uit haalde. Deze boxer was ook zwart en aan de rechter pijp stond een wolf erop. Hij gooide het op bed en keek toen weer vragend naar Dawn.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn ma jun 15, 2009 9:33 pm

Dawn keek naar Demon en hoorde zijn vraag.
"nou eigenlijk niet" ze keek naar Okami.
ze zag dat hij een boxer uit de kast haalde.
"leuke zwembroek" ze grinnikte en dacht na.....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon di jun 16, 2009 5:05 pm

''ow oke'' zei hij en grinnikte. ''kom maar mee dan'' zei hij en liep de kamer uit. ''en bedankt trouwens'' zei hij en glimlachtte waar naar hij voor een deur stopte en die vervolgens opende en de kamer binnen liep. Hij liep naar een gigantische kast toe en opende de twee deuren. Aan de ene kant hingen allemaal jongens kleren en aan de andere kant hingen allemaal meisjes kleren, dus ook bikini's. Er hing vanalles en nog wat tussen. ''kies maar uit'' zei hij tegen Dawn en grinnikte. " Dus zus van mijn tante heeft al deze kleren gemaakt, ze werkt in een van de winkels van mij tante maar maakt ook kleding enzo'' vertelde hij rustig.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn di jun 16, 2009 7:47 pm

Dawn liep maar mee ze vroeg zich af waar we heen gingen.
ze keek nog even de gang rond.
ze stopte ook toen Demon stopte en ze keek naar de deur.
toen ze de kast zag werden haar ogen groot "wow".
ze keek naar de kleren en ook natuurlijk naar de bikini's.
ze dacht na en pakte er eentje die je vast moest maken met touwtjes.
"deze neem ik" ze keek er naar en grinnikte even....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon di jun 16, 2009 8:20 pm

Demon keek naar haar en hoorde wat ze zei en hoe ze keek. Hij grinnikte en zag dat ze eentje pakte. ''oke dan'' zei hij en deed de kast weer dicht. Hij keek even in het rond en rook een geur van eten. ''Ik denk dat we zo gaan eten, dan kunnen we daarna wel gaan zwemmen'' zei hij rustig.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn di jun 16, 2009 8:22 pm

Dawn keek nog even naar de kast.
toen keek ze naar Okami die ook mee was gelopen.
ze grinnikte en keek weer naar de bikini.
"bedankt trouwens" ze glimlachte en keek deze kamer ook even rond.
toen hoorde ze de woorden van Demon.
ze keek meteen naar hem "oke is goed".....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon di jun 16, 2009 9:10 pm

''leg die bikini maar op m'n kamer, dan kleden we straks wel om. Dan gaan we nu eerst eten'' zei hij tegen haar en liep de kamer uit. Hij liep rustig richting de trap en liep vervolgens naar beneden. Waar hij begroet werdt door Delduwath en Rauko die naar hem kraste. Demon grinnikte even en wachtte beneden op Dawn.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn di jun 16, 2009 9:15 pm

Dawn pakte Okami op en liep naar Demon's kamer.
ze legde de bikini op zijn bed en pakte Okami beter vast.
ze liep naar de trap en liep voorzichtig naar beneden.
ze zette Okami neer en liep naar Demon.
"ik ben er" ze grinnikte even en keek naar Delduwath.
toen keek ze naar Rauko en geeuwde ze even....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Demon wo jun 17, 2009 8:50 pm

''ach jullie zijn net op tijd, ik heb pizza gemaakt, drie pizza's allemaal verschillen'' zei Loena vrolijk die eraan was gekomen. Demon keek op en glimlachtte. ''oke dan komen we eten, we gaan daarna ff naar het zwembad'' zei hij en liep de keuken in en ging aan de tafel zitten. ''oke das goed hoor ik zal hem ff laten verwarmen'' zei Loena waarna ze de pizza's op tafel zette en weg liep waarna ze later weer terug kwam en ook aan de tafel kwam zitten.
Demon
Demon

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Dawn wo jun 17, 2009 8:53 pm

Dawn liep met Demon mee naar de tafel.
ze ging zitten en keek naar Loena.
en hoorde toen de woorden van Loena.
en ze keek rond en zag Okami zitten.
Okami zat op haar achter pootjes te bedelen.
Dawn keek naar Okami en grinnikte.
ze knipte met der vingers "lig" zei ze rustig.
Okami ging rustig liggen en keek met lieve oogjes naar Demon....
Dawn
Dawn

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf. Empty Re: Het huis van de tante van Demon (Loena) en Demon zelf.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum